Monday, November 28, 2005

...mda

- si iar ploua, asta nu ma ajuta cu nimic.
- vreau un cel mai bun prieten, si daca se poate, sa fie fata.
- anul asta nu prea am chef de sarbatori.
- vreau ceva si nici eu nu stiu ce. adica stiu ce, dar tot n-am ce face.
- tot imi zic ca trebuie sa socializez mai mult si sa cunosc oameni noi. dar cand? cand am timp liber nu vreau decat sa dorm.
- nici macar nu sunt deprimata, sunt doar total lipsita de chef si energie. ceea ce e mai rau.
- documentarul despre pinguini...n-am apucat sa-l vad.

3 comments:

Anonymous said...

cred ca un crocodil urias a mancat tot timpul liber din lume.

:) eu deocamdata astept sa se aprinda beculetele in oras

Anonymous said...

eu cred ca uriasul crocodil nu numai ca a mancat tot timpul liber din lume, dar din cand in cand mai da bucatele si copiilor sai. asa, ca sa nu mai ramana nimic.

si eu d-abia astept beculetele. ma intreb daca o sa lucrez de 1 decembrie. si daca o sa lucrez macar o sa fie misto ca atunci cand o sa ies o sa fie atmosfera de sarbatori.

ps: tocmai mi-am dat seama ca mi-am uitat mobilul la serviciu, damn :(

Anonymous said...

This is very interesting site...
»