Sunday, November 03, 2013

Batran si multumit

Ma amuza sa vad cum ma schimb pe masura ce trec anii: acum imi inspira incredere oamenii care poarta vestute, imi doresc sa port ochelari de politist motociclist din Terminatorul 2, nu ma mai enerveaza deloc pozele tip selfie cu picioare, specifice adolescentilor, ba din contra, imi vine sa-mi fac zilnic o poza din asta, nu ma mai enerveaza golanii de la cinema pentru ca vorbesc tare, ci pentru ca au vocabular limitat, ma intereseaza horticultura si tot ce e botanic, zoologic, ceramic, textil, nu prea mai pot sa pierd noptile pe la concerte, in schimb ma trezesc dimineata doar ca sa prind lumina galbena si calda de rasarit si ca sa pot sa aud cum bolboroseste in liniste apa pentru ceai. Am uitat pe unde am pus pantofii cu toc, acum am niste papuci comozi swiss army style care-mi dau mereu impresia ca tocmai m-am intors de la ski si ca balul e inca departe, mai am timp sa citesc un pic pana trebuie sa ma pregatesc.

No comments: