Tuesday, June 28, 2005

Cea mai proasta carte citita vreodata

Am terminat in sfarsit Guy de Maupassant - Mai tare ca moartea....ma chinui de 2 saptamani la ea, in conditiile in care are numai 269 de pagini. In aceasta carte nu se intampla nimic, personajele imbatranesc iar personajul principal se indragosteste de fiica amantei, in care o regasea pe mama ei tanara :D. Apoi fiica amantei se casatoreste, el primeste revizii proaste ca pictor si moare brusc, lovit de o trasura care trece cu o roata peste el. Am continuat sa citesc aceasta carte deoarece voiam sa vad legatura dintre titlu si continutul cartii dar nu am gasit aceasta legatura. Ma bucur totusi ca am citit-o pentru ca acum stiu clar ce sa raspund daca ma intreaba cineva care este cea mai proasta carte pe care am citit-o in viata mea.

No comments: