Thursday, September 08, 2005

Darul lui mos Miron, spargatorul de nuci, arta si altele


  • www.self-taughtart.com


  • Alte picturi naive. Interesant. Familia Smith de mai sus nu va inspira o poza de familie cu femei cazace?




    M-am chinuit aseara 3 ore sa-mi aduc aminte de numele Miron. Intrebam pe toata lumea: cum il cheama mah pe mosul cu otava din pod? Toti se mirau de intrebare, toti il stiau pe mosul cu otava, nimeni nu-si amintea numele. Pana la urma mama a facut un efort fantastic de vointa si memorie si si-a adus aminte numele celebrului mos.

    Ascult Valse des fleurs, stiu ca este compus de Ceaikovski, dar este cumva din Spargatorul de nuci??

    Am citit intr-o carte scrisa de Liiceanu, am uitat care: " In Madagascar, la 3 ani o data, toata lumea dezgroapa cate un schelet, danseaza cu el o zi si pe urma il ingroapa la loc"

    Formatii noi, care-mi plac, descoperite pe epitonic.com, majoritatea se inscrie in categoria indie rock: Pinq, Subset, Quasi.

    No comments: