Thursday, September 08, 2005

Darul lui mos Miron, spargatorul de nuci, arta si altele


  • www.self-taughtart.com


  • Alte picturi naive. Interesant. Familia Smith de mai sus nu va inspira o poza de familie cu femei cazace?




    M-am chinuit aseara 3 ore sa-mi aduc aminte de numele Miron. Intrebam pe toata lumea: cum il cheama mah pe mosul cu otava din pod? Toti se mirau de intrebare, toti il stiau pe mosul cu otava, nimeni nu-si amintea numele. Pana la urma mama a facut un efort fantastic de vointa si memorie si si-a adus aminte numele celebrului mos.

    Ascult Valse des fleurs, stiu ca este compus de Ceaikovski, dar este cumva din Spargatorul de nuci??

    Am citit intr-o carte scrisa de Liiceanu, am uitat care: " In Madagascar, la 3 ani o data, toata lumea dezgroapa cate un schelet, danseaza cu el o zi si pe urma il ingroapa la loc"

    Formatii noi, care-mi plac, descoperite pe epitonic.com, majoritatea se inscrie in categoria indie rock: Pinq, Subset, Quasi.

    1 comment:

    Tom said...

    Hi, I was just blog surfing and found you! If you are interested in spanish dating service then go see my spanish dating service related site. It isnt anything special but you may still find something of interest. I have been praticing my spanish dating service writing so this is the best I could do LOLOL

    Paul