Thursday, September 15, 2005

Detalii


O sa fac o "carte neagra despre egalitatea de sanse dintre femei si barbati" (\o/); am stat pe o banca in Cismigiu cu Vlad, sub o ploaie de omizi ( asta e anul omizii in bucuresti); am mancat gogosi cu nuci ( foarte bune, foarte bune), m-au batut pantofii intr-un mod nedemn de ei ( acum vreo 2 zile o sa merg desculta sau, SAAAAUU o sa port niste papuci ca aia de sus); am terminat de citit "Antichrista" ( Amelie Nothomb).
Atatea amanunte, amanunte, amanunte. In viata mea lucrurile bune sunt intotdeauna marunte, multe, rapide si uneori sunt cat p-aci sa le trec cu vederea.
* am dat peste blogul unei oarecare Sarah Irene careia ii place sa fuga. Super- sa te poti defini intr-o singura propozitie, si aia una de actiune. Daca ar fi sa ma definesc intr-o singura propozitie, care ar fi aceea? Hmmm...imposibil sa rezum totul intr-o singura propozitie. Poate alta data.
* sa se inteleaga: papucii din poza nu sunt ai mei, asa cum nici picioarele de plastic din ei nu sunt ale mele ( phew).

No comments: