Friday, October 17, 2008

Ordine si discplina

Lucrurile stau asa. Daca vreti linkuri de la mine -> va duceti pe twitter. Daca vreti poze -> pe tumblr (m-am plictisit de flickr). Si pentru o perioada o sa sa postez tematic, saptamana viitoare de exemplu vreau sa postez numai povesti, peste 2 saptamani o sa postez numai lucruri rosii. O sa fie un fel de dieta disociata pe blog. Sau cum e shark week pe discovery. Traiesc un moment de ordine si disciplina si ce sa vezi, imi revin la vechiul eu, entuziast si plin de planuri. Ca tot fac ordine in jur de m-am dez-zapacit de tot.
De cand a inceput toamna tot fac ordine si in sfarsit se vad rezultatele. Nu mai am mintea obosita. E pentru prima oara cand nu mai tin legatura cu nici un fost prieten si cu nici o fosta obsesie si cu nici un fals amic ah-cat-de-iubesc-esti-asa-minunata-lasa-ma-sa-ma-folosesc-de-tine-cat-pot-in-numele-prieteniei-ce-ti-o-port. Si e pentru prima oara cand am inceput sa eliberez camera de cadourile primite. Le apreciez in continuare, nu le-as arunca niciodata la gunoi, dar pur si simplu nu mai inseamna nimic. Niste copii o sa fie fericiti sa primeasca jucarii si nimicuri.
Mi-am dat seama ca nu mai sunt genul care sa tina bradul facut tot anul, doar pentru ca ii place Craciunul :).
Ma simt ca si cum as fi facut baie, dupa ce m-am intors de afara, din ploaie, zgribulita si stropita de noroi. Oricine se simte impotmolit in trecut, ar trebui sa faca la fel.
no comments for this post :)