Friday, June 26, 2009

Pisici pe tricou, sub tricou, langa si deasupra tricoului

Un concurs-leapsa de la Kitten si Hotcity, primit de la lamaie.
"Publicati pe blog o poza cu pisica voastra. Preferabil cand o tineti in brate. Si sunteti imbracate cu un tricou".
Poza e de acum 2 ani. Intre timp eu el s-a facut si mai mare si mai rotund. Iar eu si mai mica si mai rotunda. Nu-l mai pot lua in brate pentru ca e prea greu, daramite sa mai facem si poza. Fiecare incercare de luare in brate e o lupta din care eu ies cu mainile foarte sifonate. Are foarte multe kilograme si mama nu intelege ca trebuie sa-l puna la regim.
Cine are pisica si vrea tricouri cute si un papion pentru matza sa considere ca i-am dat leapsa.

Ne puteti vota AICI. Daca o sa castig evident ca o sa mai pun o poza cu mine incercand sa ma sinucid punand papionul motanului.

7 comments:

Anonymous said...

WOW!! Draguta pisicuta:)

adriana said...

nu am pisica

Unknown said...

omg. credeam ca eu il am pe cel mai mare :-O. Oricum, daca vreti sa castige Iren, votati-i poza pe Hotcity http://www.hotcity.ro/foto/concurs-pisica-mea-pe-tricou/pisoiul-lui-iren

IrinaBohemianDance said...

Haioasa pisica...In copilarie aveam si eu una pe care o spalam cu periuta de dinti si o plimbam cu carutul pentru papusi...

B.B. said...

N;am avut niciodata pisica... Numai la bunici, mai multe, dar acestea aveau tendinta sa dispara in mod subit... Oricum succes! Imi plac ochii pisicii tale...

Cami said...

Eu sunt in cautare de "coleg/a" de apartament..cred ca o sa optez pentru o pisica, deoarece e mega filingoasa, e mai usor de intretinut, nu face galagie multa (mai ales daca o educi in sensul restrctiei la mieunat), are o personalitate bine dezvoltata, e soft, doarme mult si toarce. Imi place mult sunetul scos de pisica atunci cand toarce..mi se pare foarte linistititor. Iata cate motive de a avea o pisica! Am o intrebare pentru pisica ta: Imi imprumuta si mie lentilele ei de contact? :)

joju said...

doar pume am vazut la gabaritul acela
I'm scared 8-|
sau mai degraba seamna cu un ras