Tuesday, June 16, 2009

Poze si modele de pavilioane apicole

Imi vine sa-ti scriu orice, despre cum nu ma pricep la nimic legat de tehnologie, dar asta nu ma opreste sa ma gandesc la inventii. Pentru ca meseriile mele preferate sunt cele de inventator, biomuzicolog si scriitor.
Imi vine sa-ti scriu mult, total plictisitor si neinteresant, despre cum m-ai prins intr-o perioada de mare schimbare si nu stiu nici macar cum sa o imbrac pe noua Iren. Si totusi nu sunt deloc confuza, stiu mai bine ca niciodata cine sunt si ce vreau.
Imi vine sa-ti scriu despre ce mi-ar placea sa-ti gatesc, desi toata lumea din jurul meu pufneste in ras cand aude ca vreau sa ma asez in fata unei cratite de inox. Se pare ca in interiorul meu se naste o gospodina desavarsita, cu manusi pentru oale fierbinti si retete de prajituri prin buzunare.
Imi vine sa-ti scriu despre poze si modele de pavilioane apicole pentru ca stiu ca o sa-ti placa orice ti-as scrie si nu am cum sa te plictisesc.

No comments for this post.