Wednesday, December 08, 2010

De la nord la sud

In casa la mine e cam frig. Sau poate sunt eu mult prea friguroasa. Si in timp ce ma bagam aseara intre doua paturi si o plapuma subtire ca intr-o pestera prietenoasa, mi-am dat seama cat de repede se schimba gandurile cand treci de la frig la cald. Cand mi-e frig am griji si probleme si ma gandesc ca poate ar trebui sa fiu mai responsabila si lucrurile importante din capul meu se preschimba in niste uriasi care ameninta sa ma striveasca din clipa-n clipa cu papucii lor made in China. Si dupa ce dardai un pic si ma incalzesc, totul se intoarce invers si universul se micsoreaza, e bine si, cel mai important, incep sa stiu ca totul o sa fie bine si in viitor asa ca mai bine ma gandesc la lucruri mai placute: trebuie sa gasesc un suflet-pereche pentru un cactus, sa cumpar niste rame pe care le poti prinde de perete fara sa bagi cuie, sa gasesc un altfel de brad, sa ma gandesc la cadouri ieftine si frumoase. Si cu gandurile astea bune in cap adorm apoi fara griji si visez frumos sau macar ciudat si dimineata nu ma trezesc incruntata, ceea ce e o mare realizare in epoca asta.

No comments: