Sunday, November 06, 2011

Scoatem din nou blogul din cutia cu amintiri

M-am decis sa fiu un om activ si sa cobor dintre nori, unde e totul perfect, dar din pacate nu se intampla niciodata nimic. Inca n-am renuntat la ideea de a scrie mai des pe blog, de saptamana viitoare o sa postez cate o poveste in fiecare vineri ( n-am uitat de teme), azi am reusit sa pun si butonul de Like pe care tot am vrut sa-l pun de vreo 3 luni de zile. Pentru ca prea m-am lenevit si molesit. Si cu cat stau degeaba si tot spun ca o sa fac si o sa dreg, cu atat nu mai ajung sa fac nimic. Si nu mi se pare frumos sa am blog acoperit de iedera cand am o intreaga colectie de foarfeci in fiecare dulap. Pe de alta parte, cu cat scriu mai multe posturi, cu atat imi vine in minte o frica oarecum ilogica: oare ce reactie o sa am cand o sa ajung la un milion de posturi? O sa ma simt ca o risipitoare de cuvinte?

5 comments:

marul said...

:) doar ca un imblanzitor de cuvinte

fotograful said...

Nu cred ca are sa iti para rau in vreun fel, doar poate sa nu mai fi total de acord cu ce ai scris in primele posturi

La Fee said...

Nu oricui ii este dat sa faca risipa! Sa fii
Risipa solara pentru noi cei ce mai credem in oameni si povesti!

Eleni Alina said...

Mie imi plac povestile tale.... asa ca , te rog, risipeste mai multe cuvinte !!!!
Poate o sa scri o poveste si despre papadia de la mine de pe blog. :)Eu am tot incercat sa scriu ceva mai interesant... dar cred ca mi-am consumat neuronii facand fotografiile :(

Anna said...

:)) ....noi sigur ne vom imblanzi de tot.