Tuesday, December 18, 2012

Despre risc si voie buna!

Nu pot sa zic ca risc prea des. Imi place sa traiesc mai mult intr-o perna moale, sa nu ma arunc cu capul inainte in fiecare zi pentru ca n-am casca de protectie si tin la capul meu. Dar risc totusi indeajuns de des si mult incat sa nu ma plictisesc si sa am parte de intamplari de care imi aduc aminte peste ani si ani.
Niciodata nu mi s-a intamplat sa risc si sa zic "ce greseala epocala, mai bine stateam in banca mea". Poate lucrurile nu au iesit bine pe termen lung, poate au iesit chiar prost pe termen scurt, dar a iesit mereu frumos. Si, mai ales, de-abia atunci mi-am dat seama cata putere am, ca am mai multa decat cred.
Si chiar daca o sa ajung vreodata la o masa de ruleta cu miza mare si o sa pariez un milion de dolari pe rosu si o sa pierd totul intr-o secunda, sunt sigura ca o sa plec de acolo fluierand si la urmatorul risc o sa castig de 2 ori mai mult!

no comments for this post