Sunday, December 23, 2012

Post cu luminite colorate

Afara e ceata, dar toate geamurile din jur sunt impodobite cu luminite, asa ca vremea urata nu ma intristeaza. Iar eu am familia de dinozauri care-mi pazeste cu strasnicie geamul. Sunt niste dinozauri de treaba, care nu cer salariu pentru ceea ce fac. Imi mai trebuie o familie de brontozauri si la usa de la intrare, pentru colindatorii care trec si zguduie clanta, in rest e liniste. Patul e plin de mandarine, briose si bomboane, mi-as dori doar sa existe si greieri de iarna, sa intre cantecul lor odata cu aerul rece pe geam. Imi trec prin cap o multime de lucruri bune si imi sunt recunoscatoare pentru asta. Pentru ca a fost un an alb-negru: multe fericiri mari si nefericiri la fel de mari, multe fapte bune si fapte oribile, dar nu pot sa zic ca ma plang. Un an dezechilibrat ca un leagan patrat e mai bun decat unul echilibrat si plictisitor ca un leagan stricat. :)
Sarbatori fericite! :)

9 comments:

Dana said...

Craciun fericit si un an nou grozav !

Iren said...

Multumesc, Dana, un an nou minunat si tie! :)

Unknown said...

Sarbatori fericite, ,,cu greieri de iarna" si multa bucurie in suflet!
Un Craciun frumos si linistit sa aveti!

Iren said...

Multumesc :)

Unknown said...

Craciun fericit! Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

verde ursuz said...

Craciun fericit cu mult drag!

Iren said...

Multumesc cu la fel de mult drag :)

Strumful said...

Sa ai un an frumos, asa cum ti-l doresti. Si fetei mele in plac dinozaurii, sa ma astept ca o sa stranga o armata si o sa ma impiedic de ei prin casa?

Constantin said...

Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si un An Nou mai bun.