Thursday, December 22, 2005

when you have a cold, you feel old


Cand omul este racit si sta in pat, prost-dispus isi face fel de fel de ganduri. Nu ganduri bune. Si-asa mi-am dat seama ca in curand, in ianuarie, fac 26 de ani.
:|
Am pus poza asta pentru ca este facuta anul asta, cand am fost in parc si era primavara si m-am dat in leagane si pe tobogan si nu ma simteam de 25 de ani si era bine. Refuz sa fiu om mare ( zise ea dand din picior).

Da, stiu, sunt cam roz in poza dar treceam prin momente cam dezastruoase si eu cand trec prin momente dezastruoase, ma imbrac in roz.

12 comments:

Anonymous said...

:D.
...or buy presents!

Anonymous said...

25, 26 - the numbers refer to my age :))

Anonymous said...

Ha! Whaddya know!
I'm turnin' 26 this January too :)

Anonymous said...

sa traiti! va zic de acum ca atunci o sa uit. ;))

theTudor said...

hey shorty, when i get a cold i cant wait to get better, cos i love this feeling, when u just stopped being sick

Anonymous said...

eugen - pe ce data? pun pariu ca eu fac 26 inaintea ta. SAC!

cxtml: multumim, asa zici tu, dar stiu eu ca n-o sa uiti! ;))

thetudor: si eu iubesc sentimentul inaltator cand te trezesti intr-o dimineata si vezi ca poti respira etc etc...DAR momentul asta nu mai vine se pare:-\

moe: i think the tiny little soldiers don't like me...i bought them presents and look, i'm still sick :((

Anonymous said...

23

Anonymous said...

ha! eu am implinit deja 26, gotcha all :D

irene, esti asaaa de dragutza & pinkish, yes! i'm not just saying that. craciun fericit! :)

Anonymous said...

eugen ha! eu sunt pe 17. sa-mi zici "tanti" de acum inainte :P.

mersi, boo.:) unii zic "pinkish is bad, very bad" dar ce stiu ei?

Anonymous said...

Deci, da... nu pari nici avion (ca-n banc) si nici de varsta pe care zici tu ca o ai. Sic!
Daca ai spune un 17-18, mai ca te-as crede... :p

Anonymous said...

26? come off it ... show some 'id' ..
definitely, u doesn't look u/r age ...

Anonymous said...

You look very pretty si banuiesc ca rozul este acceptabil daca il porti ocazional... :)