Monday, January 28, 2008

Pentru mine e primavara de-acum

In ultima vreme am atat de putine vise frumoase! De obicei ma trezesc dimineata cu capul lipsit de ganduri, fara amintirea vreunei povesti, mai obosita decat la culcare.
Dar acum 2 nopti am visat ca eram o uriasa care se intorcea de la o petrecere campeneasca irlandeza, in rochia mea lunga de voal, ca o petunie. Si cum treceam eu pe langa dealurile aride, prafuite, mai gigantica decat orice lant muntos, tineam in mana plase de pietre, stele de mare si boabe de struguri albi si aruncam din fiecare cate una ca sa reinverzesc pamantul. Cand m-am trezit nu am simtit niciodata mai puternic asa o stare de primavara.
A fost un inceput de an atat de sucit si intors pe dos, de o culoare nedefinita, dar lucrurile incep sa se reaseze in straturi ordonate :) Pregatesc un post despre demonii mei. Imi place sa vorbesc, sa citesc si sa scriu despre demoni.

9 comments:

Adrian Ciubotaru said...

astept demonii aia:)

gyrovague said...

si eu seria publicata.

Anonymous said...

Demoni si primavara?

Iren said...

vin toate, fiecare la timpul ei.

anonymous: da, asa e perioada asta.

Anonymous said...

demonii ne antreneaza sa fim puternici

Anonymous said...

demonii e noi!

comanu said...

la petrecerile campenesti irlandeze se bea bere la pet?

Iren said...

evident, dar peturi in forma de butoias

Anda said...

Oricum, din anul asta care a inceput sucit si intors pe dos a trecut deja o luna, vine primavara care oricum va fi ca o parere, asa, deci sa fim cu ochii pe ea...n-am vrea sa o pierdem...