Monday, September 21, 2009

Internetul are gust de plastic alb

La un moment dat te plictisesti de internet, te plictisesti sa scrii pe toate conturile pe care le ai, sa le tii pe toate la zi (parca ai de vizitat in fiecare dimineata cateva case in care trebuie sa uzi plantele si sa stergi praful), sa cunosti oameni care te stiu de pe net si tu-i stii de pe net si parca toata lumea incape intr-o servieta, atat de mica si stransa s-a facut, te plictisesti sa fii introspectiv si sa sapi in tine, sa scoti ridichi si radacini cu care uneori n-ai ce face, doar umpli camara ( suntem cu totii atat de bine aprovizionati zilele astea), parca faci abuz de psihoterapie; sa vezi tot felul de minunatii pe toate site-urile pana cand iti vine sa tipi pentru ca s-a facut ora 6 dimineata si tu inca n-ai vazut TOT, nu o sa vezi niciodata tot si intri in panica, sa ai de ales - sa ignori daca asta ai chef, sa vorbesti cu x daca ai chef sau sa te faci invizibil daca esti ursuz, ca un urs care nu se simte bine in noul costum ecosez luat de la mini prix.
Am impresia ca traiesc intr-un mare jurnal si ca sunt un stilou mare si nemilos care scrie, scrie, scrie de-i sar tastele in dreapta si-n stanga, exact ca intr-un documentar despre exploziile din univers.Un stilou fara cerneala, unul electric si nervos, care nu stie ce e aia caligrafie.
Nu ma vait sau sa ma revolt, doar spun ca mi-au cam obosit ochii de atata scris.
Doar e uman sa ti se urasca cu binele electronic si tehnologic :))

26 comments:

Ceska777 said...

Ia o pauza....... :-)

adriana said...

se impune o pauza in acest caz...vacanta placuta!

Iren said...

Sunt deja intr-un fel de vacanta :)
Multumesc.

Anonymous said...

Dacă ai curaj s-o spui, deja începi să te vindeci ...

Andreea said...

vacantele si pauzele sunt intotdeuna bune..pentru ca asa ai sansa sa iti fie dor, sa redescoperi, sa renasti..e chiar placut..enjoy!

Monomaniac said...

dupa perioade in care aprindeam calculatorul inainte sa ma trezesc si urmam un algoritm open winamp-mess-opera,pus muzica, barfa-plan de bataie pe mess pt ziua respectiva, citit bloguri, refresh iplay, etc.. am solutia: citit carte dimineata, plimbare parc dimineata si vbit la tel.
sa nu mai zicem ca m-am lasat de WoW. Ha! :>
spor si tie dar totusi.. ai grija ce iti doresti.

Cubbie said...

Urs la costum? :O)

Simply Red said...

Daca zici ca ti s-a taiat dar tot stai pe net, inseamna ca nu ti s-a taiat de tot :o). Mie cand mi s-a taiat, m-a tinut cateva luni :o). Acum iar m-a prins, asa ca as putea sa ma prezint... Hy, I am Andreea and I am a netohoolic :o)

joju said...

chiar ma gandeam ca simpatia atrasa pe net este doar o alta cale de a ne gadila orgoliul
poate nu e asa si eu gresesc
dar surffing-ul pe net este cu adevarat mancator de bucati consistente de viata
si preferam cercetarea exterioara si nu mai actionam asupra barierelor interioare
dar vorba ecologistului: intre a cunoaste 10 persoane pe net si a planta si ingriji un arbust, ce alegi?
inainte erau dialoguri launtrice sau spirituale cu memoria celor plecati, acum cu entitati "fara chip" care tasteaza
zilele lui web2.0 sunt numarate?
va fi o zi cand vom considera aceasta faza o ratacire?
what's next?
aaaaaaaa si acumulatorii! avem vreo 5-6 de ingrijit la fiecare 2-3 zile

luma said...

cu sau fara legatura cu stiloul electronic care esti:azi am vazut pe un avenue, nu mai stiu care bicicleta electronica.se reincarca singura de la energia ta si urca dup-aia pantele grele fara sa mai trebuiasca sa pedalezi pana-ti dai sufletul!
cand s-o inventa un sistem ca asta si pentru bloggeri.stiu, sunt usor indescifrabila:-)

deA said...

Tehnologia este buna... doar ca uneori ne mai ratacim prin cate-un val de dependenta de ea si atunci avem nevoie de o gura de aer proaspat - la propriu.

Mihaela Chelaru said...

cunosc sentimentul asta :) dar nu stiam ca internetul are gust de plastic...si alb :P. interesanta combinatie.

Anonymous said...

in unele zile, ma culc imediat dupa ce ajung acasa de la munci si iau masa cu ai mei. In altele, imi inec creierii in diverse licori.
In restul de zile, sau seri, tin pasul cu ceilalti electroni care se invart in jurul meu.

Da, e la fel de natural si gustos precum plasticul alb!

joju said...

si acum vesti bune de la ecologistii din Europa: se va rasplati returnarea plasticului. trebuie doar sa dovedim cantitatea de timp ne-acordat plasticului alb si vom primi proportional :D

Rin Tin Tin said...

Irene, internetul nu e in mod exclusiv despre a scrie. Here you go: http://www.thetruthiswhatyoubelieve.com/painting/
Play the game :)

Anne said...

Irene, te inteleg asa de mine. Nu stiu de ce sunt pe Facebook, nu vrau sa fiu pe Twitter, cineva m-a obligat sa am adresa de email si pe gmail desi yahoo-ul imi era de ajuns...
Uit parolele! Nu intru pentru ca am innebunit de atatia users si de atatia pin si passwords.

Intru si eu in greva cu tine! :)

Darael said...

La reciclare cu el.
Apoi facem canite de plastic termorezistente si colorate si bem ceai din ele....

Iren said...

Eu m-am cam plictisit de greva :))
M-am hotarat ca pentru o perioada sa nu-mi mai fac alte conturi si gata. Si o sa scriu lucruri mai putin personale, ca sa nu ma mai simt intruziva in propria mea viata :)

Gloria said...

Asa e! Am trecut si eu prin faza asta...am facut o pauza si mi-a fost mai bine.

Anonymous said...

cea mai buna solutie este sa mai stergi din conturi eu asa am facut si am simplificat totul :D

Anonymous said...

Ti-am visat blogul! Scrisesei nu un post, ci o poezie cu versuri scurte si rime multe!

Vb serios!

Petru said...

E normal sa obosesti la un moment dat. Incearca si tu cu pauzele lungi si dese :)

andrei manea said...

OFF -TOPIC - Buna Iren! Am de oferit niste bani pentru nite review-uri platite pe produse IT, pentru utilizatorii amatori! Asa ca mi-ar placea sa imi dai un mail pe adresa manea.andrei [at] gmail [dot] com!
Multumesc anticipat, pentru amabilitate!

Iren said...

artistu: multumesc frumos pentru oferta, dar nu-s interesata :)

andrei manea said...

Mersi frumos! Sarut mana! ;)

Anonymous said...

Oh, yes, dear, all you need is a break. :)

Stai departe de "plasticul alb" cateva zile si vei vedea cum te vei intoarce jucand sotronul la el!

Daca stau departe de net 2-3 zile (de obicei cand calatoresc in locuri mai indepartate), atunci cand ma intorc acasa simt ca sunt complet deconectata de la "realitate'. Ciudat, nu? :D