Sunday, April 11, 2010

Totul e mic si vine de la sine

Traiesc intr-o lume mica si lumea asta se face din ce in ce mai mica pe masura ce eu ma fac mai mare.
Parca nu mai exista oameni necunoscuti, pentru ca toata lumea cunoaste pe toata lumea. Casele sunt si ele din ce in ce mai mici, defectele oamenilor - mici si nesemnificative, pot sa trec peste ele fara nicio problema si, ca sa nu fac discriminari, procedez la fel si cu propriile mele probleme - n-am fost nicicand mai iertatoare si toleranta cu mine insami. Timpul curge lin si eu am rabdare si nu am absolut nicio problema, pentru ca oricum mi se par minuscule pana si putinele probleme pe care le am si am impresia ca oricum totul o sa se rezolve asa ca mai bine ma lungesc pe perne si citesc o carte pana cand o sa vina totul de la sine.
Asa ca nu e de mirare ca devin si eu din ce in ce mai mica pe masura ce devin mai mare.

No comments: