Tuesday, June 28, 2011

Buletin de stiri mici

A trecut si mirosul de tei, acum seara miroase iar a friptura, cartofi prajiti si muscate severe. Iar mie mi-e pofta de rom din ala ars, de care beau piratii sau banditii din hanuri bantuite. As vrea sa inventez oja-film mut. Asterni oja pe unghii si cand te plictisesti sau ai chef de o experienta altfel, trebuie doar sa te uiti la ce se intampla pe propriile unghii. Sau, de ce nu, pe unghiile celui care sta langa tine in metrou. De ce film mut? Pentru ca ar putea fi un pic inspaimantator ca unghiile tale sa faca zgomot, nu? Avem destula poluare fonica in oras.
Iar acestea sunt ultimele mele sfaturi intelepte pentru mine: Adopta cat mai multi oameni si fa-ti cat mai multe familii. Tine-te singur ocupat si vezi-ti de viata chiar si atunci cand n-ai chef de nimic si ti se pare ca totul e fara rost. Totul se rezuma la exercitiu si incapatanare. Pune-ti inima pe tava si fa-o turta dulce, tocanita, televizor, fular sau ce ai tu chef. Important e sa o folosesti la ceva pentru ca o inima nefolosita iti face ochii urati si viata oribila.
Am observat ca imi place foarte mult sa-mi dau sfaturi. Sunt propriul meu lider motivational si escroc international.

10 comments:

marul said...

:) tu trebuia sa te faci psiholog

MihaelaMaria said...

sunt sensibila la mirosuri, cred ca as putea fi argument pt teoria evolutionista, asa ca simtul olfactiv a fost excitat de imaginea contradictorie a miresmei teilor opusa celei a cartofilor prajiti amestecata cu a muscatelor "severe" rezultand un zguduitor tablou , mai ales ca mie nu imi plac muscatele si valul lor aromatic "sever".

sunt asadar miscata, dar gasesc taria sa trec peste emotie si sa iti felicit liderul motivational ce te indeamna sa adopti cat mai multe persoane si familii in inima ta, este o practica incercata si dovedita a fi aducatoare de bucurie. buna dimineata si un zambet. fara incapatanare.

Iren said...

marul: am terminat psihologia asa ca era cat p-aci sa ajung psiholog.

MihaelaMaria: buna dimineata

nonsensuri said...

si mie mi se pare uneori ca-s propriul meu escroc...sentimental...

Irina said...

Buna Iren, Nu am mai vizitat demult blogul tau, dar astazi ascultam o melodie si mi-am adus aminte de el. Avea acel aer sacadat si plin de emotii mici si mari.

Iat-o:http://www.youtube.com/watch?v=xS5eax8dvB8

Cu drag,
Irina

Anonymous said...

Where is the like button? :)

Liliana said...

O inima nefolosita face ochii urati si viata oribila ! Total de acord! Vedem bine doar cu inima, desi esentialul este invizibil pentru ochi! :)
O zi plina de intalniri cu oameni !

brightie said...

ai o imaginatie fantastica, auzi, film mut pe unghii! ce fain ar fi..

"Am observat ca imi place foarte mult sa-mi dau sfaturi. Sunt propriul meu lider motivational si escroc international. "

:))))

Istraterestra said...

imi place ideea de a adopta cat mai multi oameni :). ma regasesc in concluziile tale. zi frumoasa :)

Antoaneta said...

Avem rom ars in Catalunya, ron cremat, de degustat al son de una habanera: http://capitan-corsario.lacoctelera.net/post/2009/07/30/cremat

In august pe la sarbatorile populare se intampla sa-l mai distribuie si gratis.

Te pup pe carlionti