Friday, June 24, 2011

Filosofia omului prins de furtuna

Sa revenim la normal asadar. Irenul de azi e cu totul altfel decat Irenul de acum o luna, mai temator si mai fatalist. Insa, intr-un mod ciudat, toate fricile si greutatile prin care am trecut m-au facut un om mult mai vesel. Nici nu vreau sa ma gandesc ce râzăreţ as deveni dupa o apocalipsa. Se pare ca am construit undeva, in mijlocul sufletului meu, o mica fabrica de voie buna, unde prelucrez toata gandurile rele, spaimele si greutatile si le transform in emoticoane zambarete de messenger. Sau poate am luat-o razna :)) Mie mi se pare logic. Daca tot ti-e greu si te simti vai de capul tau, ce rost are sa-ti faci viata ( a ta si a celor din jur) de un milion de ori mai grea? Mai bine razi si faci tot ce poti sa fie bine.

3 comments:

Unknown said...

oamenii ca tine mişcă muşchii aceia cu formă particlară (ca o traducere ciudată dintr-o limbă străină :P) care ridică nişte colţuri de buze care altfel ar fi stat sub efectul gravitaţiei şi al interpretării greşite asupra evenimentelor vieţii (trag sufletul de frază foarte lungă) şi pun culori pe portativul plin de condimente.
şi acum facem o simeză de smily-uri :))))))

Autor said...

Uite, exact asta vorbeam cu cineva. Am avut o saptamana plina de griji si probleme.
Mi-am zis totusi, in fiecare zi, ca nu e de bine pentru sanatate si proiectul meu intins pe vreo inca 65 de ani inainte sa le dau atentie, asa ca am dat ignor cand mi-am dat seama ca ma ia capul de durere. Si-a mers. :) Bucurati-va de viata dragilor!

MihaelaMaria said...

bravo, fabrica ta de transformat temeri, suparari si ganduri negre in veselie trebuie sa functioneze, este rational asa. de altfel, este o caracteristica vitala si o caracteristica a omului frumos. parerea mea:)