Wednesday, March 01, 2006

Post prea trist ca sa aiba titlu

Criz a plecat si mi-e deja tare dor de ea. Am ramas singurul copywriter din agentie. Asa ca am un munte de chestii de facut pe cap. Micile mele celule cenusii sunt foarte ingrijorate si alearga maruntel pe scari, cu prosoape noi, ligheane si apa fierbinte. Se aud usi trantite, tipete de idei nou-nascute si intrebari pline de speranta ale sefilor: "s-a nascut conceptul creativ. ce este? baiat sau fata? este cam urat pentru print sau pentru spot. vrem mai multe executii, vrem gemeni, tripleti etc." Asa ca ascult melodii deprimante si ma simt de-a dreptul depasita de situatie.

Multa bafta Cristinei in cariera ei de jurnalist :).

5 comments:

Anonymous said...

curaj, Irene! eu am o presimtire ca o sa te descurci foarte bine, nu cred ca o sa duci vreodata lipsa de idei :)

Anonymous said...

mersi christina. stiu ca o sa fie ok mai ales ca luna asta o sa vina si un creative director. o sa am propriul meu creative director :P.

Anonymous said...

ai grija sa-l uzi regulat dar nu prea des. toata lumea stie ca daca nu sunt udati, creative-director-ii se usuca.

si sa-l pui intr-un loc cu soare.

Anonymous said...

check dis out, sa-ti mai treaca din tristete :)

http://www.gecko9.com/whenigrowup.html

Anonymous said...

:)) thx fry.
eu cand ma fac mare vreau sa fiu gradinar.