Wednesday, May 03, 2006

to do list



link

5 comments:

Probably me said...

Nu e nici o afacere să-ţi aminteşti cărţile. Pentru că după aceea stai în faţa bibliotecii gîndindu-te ce să citeşti şi îţi dai seama că trebuie să te ridici şi să te duci pînă la librărie, prin anticariate, sau să dai o tură pe site-urile editurilor. Şi costă.

Delice said...

Eu vreau sa-mi aduc aminte cartile citite. Asa n-ai mai avea momente penibile cu prietenii in care nu stii ce sa le spui...

Irene said...

hihi, e chiar penibil cand incepi sa te lauzi ca ai citit si tu nu stiu ce carte dar descoperi ca ai un mare blanc in cap cand vrei sa comentezi.

oompa-loompa said...

The worst thing that happened to me, din cauza memoriei lipsa, a fost sa citesc aceeasi carte de 2 ori (Nabokov - Glorie). Ramasesem cu impresia ca doar incepusem cartea si n-o terminasem, asa ca am zis s-o iau de la capat. O data la 10 pagini mai recunosteam cate ceva, dar am perseverat pana la sfarsit, cand mi-am dat seama ca prea imi suna cunoscut. Trist.

Anonymous said...

This is very interesting site...
»