Thursday, December 28, 2006

Mos Craciun plange in perna dupa ce imparte cadourile

(Da, d-aia are Mos Craciun nasul rosu mereu in poze, desi pare zambaret nevoie mare)

Cu doua zile inainte de Craciun reuseam sa cumpar cadourile. Singura, pentru ca sunt emancipata si n-am nevoie de ajutor :)) ( este ultima oara cand ma mai emancipez in domeniul asta!). Am cumparat tone de cadouri, inclusiv doua covoare ( nu foarte mari e drept, dar totusi foarte grele). Nu am masina, nu mai aveam bani de taxi si am carat doua covoare, patru pungi plus un rucsac plin cu alte patru pungi pana acasa.

M-am luptat mult cu toata incarcatura, imi era ingrozitor de cald si m-am minunat in sinea mea de cat de urat pot sa injur printre dinti. Am auzit pe cineva cainandu-ma la un moment dat, probabil mi se citea chinul pe fata. Dar s-a ivit un baietel mic, care se omora sa duca in brate un covor de 3 ori mai mare decat cele doua covorase ale mele la un loc si mila celor din jur s-a orientat asupra lui. Ca un facut, desi d-abia asteptam sa ajung acasa, a trebuit sa mai ocolesc putin ca sa nu nimeresc in mijlocul unor colindatori cu fete negricioase, bice, care dansau ca niste capre.

Cand am ajuns in sfarsit acasa ( "Da Doamne sa mearga liftul!" au fost gandurile cel mai des repetate in gandul meu la acest sfarsit de calatorie) am tipat isterica la ai mei sa se intoarca repede cu spatele, ca sa nu vada ce am in pungi, m-am omorat cu firea sa ascund bine de tot cadourile, desi nu prea avem unde, avand in vedere ca dulapul meu geme de haine. Si m-am simtit tare bine sa dau multi bani pe cadouri si sa ma omor cu firea si sa fac de trei ori inconjurul fiecarui magazin.

Numai ca anul asta chiar am vazut cum este sa fii in papucii lui Mos Craciun. Pentru ca dupa ce am dat cadourile, m-am trezit ca eu nu primesc nimic. Dar nimic! Nici macar o agenda ca anul trecut :(. Si oricat m-am gandit ca bucuria sta in daruire nu in primire, asta nu m-am ajutat cu nimic! Nu-mi place deloc sa fiu Mos Craciun :(
Noroc cu prietenii, care nu ma considera o persoana matura si responsabila si-mi fac cele mai frumoase cadouri din lume :). Ca in exemplul de mai jos :P

Azi m-am intalnit cu Iulia si am petrecut de minune :*. Am mancat spuma de ciocolata si zmeura la Chocolat, am facut poze cu cadourile, am facut cumparaturi la Carturesti. De asemenea am torturat un mare gingerbread man din plush, pe nume Domnul Biscuit, si am facut poze tuturor acestor neinchipuite dovezi de sadism intr-o cafenea eleganta. Si acum nu mai sunt suparata deloc :) Si postul asta se incheie brusc, cu happy-end pentru ca asa trebuie sa se termine orice post care vorbeste despre suparari, nedreptate si binele care invinge raul intotdeauna :))