Thursday, December 14, 2006

Sfert de atentie

Nu ma mai pot concentra deloc. Daca atentia ar avea in general 60 de minute, a mea ar tine cat un sfert. Pentru ca mintea mea a intrat deja in vacanta. Sunt cel mai senin om din lume. Acum nu mai scot cheile, in loc de cartela, la metrou. Acum scot cheile si atunci cand vreau sa urc cu scarile rulante sau inainte sa ma urc in lift :)). Uit sa inchid ghiozdanul si umblu cu el asa peste tot, dar cum cineva acolo sus iubeste oamenii zapaciti, nu mi s-a furat pana acum nimic. Daca pun ceva in priza, ala e! Ca acolo ramane. De aceea am renuntat sa mai pun lucruri pe foc :)) Port in permanenta un creionel la mine pentru ca daca nu notez pe moment ce trebuie sa tin minte, peste o ora o sa uit complet. Creionelul ( credeti-ma, e imposibil sa-l consideri creion) este bont si nu scrie decat daca-l intorci pe o parte. Dar mereu uit sa-l ascut si acum, ca tot mi-am adus aminte, nu am nici o ascutitoare la indemana :)).

Partea buna a problemelor de concentrare este ca nu mai tii minte ce te supara. De exemplu, atunci cand am vazut "Stranger than fiction", film foarte dragut si optimist, dar care pe mine m-a deprimat cumplit pentru ca mie nu-mi da nimeni fainuri :(((, supararea m-a tinut fix o ora pentru ca apoi mi-a captat altceva sfertul meu de atentie si am uitat sa ma mai gandesc la conditia mea mizerabila de om care nu primeste asa ceva cadou! Iar intr-o seara cand ma simteam singura, pur si simplu am uitat sa ma simt singura daca va puteti inchipui asa ceva :)))). Asa ca zilele astea sunt mai degraba un fel de animal, pentru care conteaza doar ce se intampla in prezent, iar trecutul si viitorul se afla intr-un fel de pacla care nu prea conteaza!

6 comments:

Anonymous said...

Tu eşti o pisică zen.

Anonymous said...

Aveam un comentariu, dar la naiba, l-am uitat!

Anonymous said...

:)) dap, uite asa arat:
http://img.photobucket.com/albums/v446/spyderbaby/lucky.jpg

k. said...

ce fain. pare conditia ideala, pentru o vreme. zen, ca sa il reiau pe stingo.

Anonymous said...

din pacate, invariabil apar nervii care strica tot :|

Anonymous said...

genial de dulce!!!!