Tuesday, August 14, 2007

Poveste chinezeasca fara cap



Intr-o dimineata blanda de august, cu miros a toamna ( si de vinete puse pe foc) am descoperit ca un malefic vrajitor chinez ( dar cu ochi mari, rotunzi, anime style) fusese decapitat pe o strada oarecare. Capul ii era plin de vanatai, dar in ochi inca ii mai lucea rautatea. Mai intai o masina a parcat peste el, apoi masina l-a impins in mijlocul strazii, unde eu i-am furat sufletul cu aparatul meu iar o tiganca in fuste rosii l-a maturat intr-un tomberon. Si avea o barba atat de alba si ingrijita, am crezut la inceput ca e un cap de Mos Craciun.
Pentru ca locul crimei este foarte aproape de un restaurant chinezesc rosu si plin de lampioane, am banuielile mele privind autorii crimei. Pacat ca exista foarte putini autori de romane politiste chinezesti, nu am cui sa vand povestea asta.