Wednesday, August 15, 2007

Vreau!

Simt cum am evoluat! Am dorinte din ce in ce mai marunte si umile! Daca inainte imi doream papusi, ursi de plus, dulciuri, haine, bijuterii, parfumuri, telefoane, calculatoare, carti, case, masini si barbati, azi, cu ocazia onomasticii numelui de mijloc imi doresc doar sa primesc magneziu si o mica tabla cu creta si burete! Si carioci, ca din alea nu am niciodata destule! Sunt sigura ca la un moment dat o sa devin atat de zen incat o sa-mi doresc lucruri si mai mici si neimportante, cum ar fi doar un siret sau o furculita cu un dinte
( daca furculitele obisnuite au 4 dinti, cand se numesc ca sunt cicloape: cand au trei, doi dinti sau unul singur?)
Cand vine vorba insa de maimuta cu talgere, imi pierd total zenul. Se pare ca maimutele cu talgere sunt foarte rare si sunt mai ales de 2 specii: cu fes de turc si unghii vopsite in rosu sau cu expresie psihopata si pantaloni strambi, in dungi. Ambele specii se gasesc preponderent doar in Asia.