Friday, April 25, 2008

De bine

Ce sfaturi dau si eu...
"R: ma doare un ochi!
Eu: uita-te in alta parte!"
Simplu, nu?

Vacanta de o saptamana. Nici nu-mi trecea prin cap ca o sa am parte de atata lux! Nimic nu o sa fac, nimic! ( cand zic ca nu fac nimic, fac o gramada, functionez invers). N-am planuri, n-am idei, doar chef sa stau p-afara, cu starea mea de bine cu tot. Nici macar internet nu vreau sa servesc. Sau miel, pentru ca sunt o pagana. Paganii nu servesc copii.
Asa ca ne vedem mai tarziu. Sarbatori de Pasti fericite si sa va fie bine!

4 comments:

squirell monkey said...

Paste fericit alaturi de cei dragi tie si cititorilor tai!

Smart said...

Salut,de fapt nu sunt aici sa “comment”,sunt aici sa iti propun un schimb de linkuri,am si eu un blog foarte tanar,si m-am gandit la un link exchange.Vezi http://Aynstein.blogspot.com si daca crezi putem sa ne facem reclama reciproc.Poti sa imi trimiti mail cu raspuns sau lasa un comment pe blogul meu.
O zi buna!

Ana said...

salut, am o rugaminte la tine, pentru licenta mea fac o cercetare pe blogeri si as avea nevoie de ajutorul tau in completarea unui interviu, pe care o sa ti-l trimit pe mail daca esti de acord.
De aceea te rog sa imi trimiti un mail pe adresa mea.:-*

Unda said...

Irene,
hai inapoi. :(