Wednesday, April 01, 2009

Verde



Pentru ca ma gandeam ieri ca am ajuns sa ma bucur de niste tufe puse pe marginea soselei ca de un cadou facut special pentru mine.
Pentru ca trebuie sa ma dau vara cu crema cu crema cu protectie solara inainte sa ies din casa, altfel ma umplu de pete.
Pentru ca se rad de pe fata pamantului parcuri si se ridica cladiri monstruoase si uneori ma zapacesc si ma intristez in atata gri.
Pentru ca in jurul nostru e foarte, foarte, foarte mult gunoi (d-abia astept sa scriu postul urmator, voi povesti o intamplare draguta, dar plina de gunoi :))
Si pentru ca e un ONG transparent si serios.
Eu m-am hotarat sa dau 2% pentru Mai Mult Verde.
Daca vreti sa ne sprijiniti, trimiteti si voi clipul mai departe :)

3 comments:

adriana said...

daca treci pe la mine vei vedea ca si eu sunt pentru verde...cat mai mult....ieri am facut o scurta plimbare prin parc si imi venea sa ma tavalesc prin iarba...eventual si sa rumeg cateva smocuri...acasa m-am delectat cu o mare salata de patrunjel...deh...sunt un capricorn infocat

Iren said...

adriana: deh, primavara... nu cred ca are legatura cu zodia :))

Anonymous said...

Interesant ce liniste e la acest articol :).

Mie imi placea vechiul tau background de un verde foarte special. Vad ca ai trecut pe nocolor (adica neutru). o fi o noua stare de spirit sau o alungare a monotoniei.

Banuind ca în adâncul tau esti legata de natura, oarecum asemanator mie, îmi permit sa-ti ofer un film fain, plin de "fantezii" reale, asemanatoare povestilor tale. Sper sa îti placa.

Il gasesti la adresa:
manon.ro

Salutari in verde :-)