Sunday, December 30, 2007

Privind inapoi oricum, numai cu manie nu

Anul asta a fost ciudat si am invatat multe. Anul asta am fost mai putin salbatica, am lasat garda jos si am cunoscut multi oameni. Atunci am bombanit, acum nu-mi mai pasa de dezamagiri. Anul asta totul a fost un complicat talmes-balmes. Dar cel mai bun lucru pe care l-am putut face a fost sa renunt pana la urma la orgolii si sa castig astfel demnitate. Orgoliile sunt stupide.
Stiu ca am zis ca renunt la rezolutii dar eu si Ruxi, colega mea de apartament, avem niste rezolutii casnice ( si lista creste mereu) la care nu putem renunta in ruptul capului: sa facem sapun de casa ( de la sapun de iasomie pana la sapun de pere), sa facem un musical iar mie mi s-a nazarit chiar acum sa invatam sa facem ciorba de perisoare. Si sa ne cumparam un ciocan si un patent pentru ca avem aproape zilnic mare nevoie de asa ceva. Si in boxa noastra se gasesc de toate, de la carti de joc Pacalici pana la stampile antice, numai ciocane si patente nu. Ne-am saturat sa batem cuiele cu o pisica si un soldatel de fier.
Devin din ce in ce mai casnica si-mi place! :)
La multi ani!

11 comments:

Dănu said...

Vaaai, dar ciorba de perisoare este o adevarata demonstratie de virtuozitate bucatariceasca. Perisoare are known for their reluctance and disrespectful manners towards newbies.

Multa bafta cu rezolutiile si multi ani veseli :)

Anonymous said...

la multi ani cu bine!

vulpita said...

Un an nou fericit! La multi ani!

Anonymous said...

La multi ani!!

Anonymous said...

La multi ani! Te-am citit mult anul asta, iti urez un an bun cu patenti, surubelnite si liniste.

Anonymous said...

La multi ani! Credeam ca sunt singura cu rezlutii legate de bucatarie :) Eu imi propun sa gatim la noi acasa macar de 2 ori pe saptamana!

Anonymous said...

probabil iti imaginezi ca poti iesi asa cand vrei tu din clubul manicilor. Of, Veto

Anonymous said...

a... sa nu faci si funie in casa

Anonymous said...

nu, nu din canepa

dragos said...

m-am distrat ...

Anonymous said...

daca iti golesti mintea te bucuri de ele si poate e mai bine asa. daca filozofezi, iti umpli mintea de cuvinte, idei si sensuri.. multe aiurea :)

esti o .... plina de contraste