Thursday, March 13, 2008

Furnici

Avem furnici. Se urca pe bureti si pe sampoane, se sinucid in baia mea si beau apa din chiuveta, merg darze, in sir indian prin patul lui Stefan si si-au facut casuta in laptopul lui Ruchi. Cand laptopul este deschis, ies panicate zeci si sute de fapturi marunte din blocurile numerotate cu cifre si litere si se arunca in gol.
Aveam furnici si cand locuiam la etajul 11. Siruri intregi de furnici-pelerini bateau atata drum, urcau muntele doar ca sa ajunga la apa, in baie. Unele mureau inecate, dar fericite. Altele faceau broaste in burta, de prea multa apa bauta ( problema de aritmetica: oare cate broaste pot sa incapa in burta unei furnici care a baut pe deasupra si multa apa?). Apoi isi faceau cortul in covor si eventual mureau sub picioarele noastre gigantice.
Numai la mine in camera e totul linistit. Armata de paianjeni odiosi isi face bine treaba. Cred as prefera sa am furnici totusi.
Coincidenta sau nu, dimineata cand m-am uitat in oglinda mi s-a parut ca am inceput sa seman cu o furnica. Asa, ca stil.

Ca tot vorbeam cu Roxana, alte probleme nearitmetice: poate o furnica sa aiba fluturi in stomac sau gargauni in cap? Nu e cumva ciudat, oarecum furnivor, sa aiba reprezentanti din specia ei in interior?

16 comments:

Anonymous said...

De asta nu`ti arati tu fatza huh? Ca semeni cu o furnica .. :P

Iren said...

unde sa-mi arat fatza?
si am zis ca seman la stil! si de ce e rau sa semeni cu o furnica?

Anonymous said...

cand ne trimiti un text pt. diaspora pariziana?am chiar o cunostinta care te considera "o achizitie buna"!pe ea am publicat-o deja;-)

http://www.pirate-artmag.com/

t'es bienvenue

Anonymous said...

nu mai esti o libelula? ar trebui sa ai fruntea foarte inalta, lucioasa si parul drept ca sa semeni cu o furnica.
asa ca imi pare rau, fata draga, inapoi la poporul libelulelor!

prietenul din punga de carton

Iren said...

pirate: stai sa ma uit pe pirate-artmag sa vad ce e pe acolo, stai sa vad daca am vreun articol care sa mearga acolo :)

punga de carton cu prieten inauntru: libelula sunt doar vara :))

Anonymous said...

citeste revolutia furnicilor de bernard weber
poate chiar o sa te indragostesti de un furnic

Iren said...

am citit-o :) chiar asa mi s-a intamplat.

Independenta Dependenta said...

eu am crezut multă vreme că furnicile sunt făcute din boabe de mac. apoi, am aflat de la bunicul meu că pot să ridice firmituri mari pentru că au mult fier. m-am gândit să gust una-două, dar pun pariu că fierul nu e la fel de dulce ca macul.

tu ce zici?

mirror this! said...

iren, fara legatura cu ultimul post, propun sa ne cunoastem si noi diseara :) Abia astept!

Iren said...

mirror this!: sigur,sigur, diseara ne vedem. pe mine ma cam bat tenisii, o sa fiu un pic apatica. hug!

ladystarlight: cred ca furnicile au gust usor dulce-acru-ntepator, ca orice bucatele de fier usor.

Anonymous said...

te-ai uitat?te asteptam:-)

Anonymous said...

Dacă te trezeşti într-o bună dimineaţă arătând ca o furnică, e nasol. Kafka a documentat asta, şi pe bune că e nasol!

Anonymous said...

in ce era? in zorba grecul micul indian care papa furnici si decretase ca au gust acrisor? de atunci io sint convinsa ca asa trebuie ca sint la gust. pot sa jur. cine ma contrazice???

^ said...

acum ca a venit primavara fluturii se pun pe desenat florile...cineva trebuie sa faca ceva urgent pana nu e prea tarziu!!!lol:D

Anonymous said...

inca o data felicitari. la asta m-am amuzat copios. imaginatie debordanta, fara discutie.
o intrebare: cine ti-era mai apropiat in copilarie, greirele sau furnica? (ma refer evident la ”balada unui greier mic”; o mai retii?)te induiosa greierele si simteai aversiune fata de atitudinea furnicii, sau, dimpotriva, iti ziceai ca a primit ce a meritat trandavul si aprobai intru totul pozitia furnicii? :)

Iren said...

nu tineam cu niciunul, ii inteleg prea bine pe amandoi.