Wednesday, March 25, 2009

Inapoi in epoca primitiva


Photo

Pentru ca nu mai vreau ca internetul si calculatorul sa fie prietenii mei cei mai buni, am hotarat ca primul lucru pe care nu o sa-l mai fac dimineata va fi sa nu mai deschid calculatorul. Cam de prin 2005 stau serios pe net, e momentul sa stau si neserios pe el. Mai bine cumpar din nou un ziar, decat sa citesc 10 pe net de exemplu, dimineata. Mai bine stau la geam imi pun ochelarii de eclipsa si ma uit la soare { ca tot trebuie neaparat sa-mi cumpar ochelari de soare, oricat de tare m-ar enerva asta, in ochiul meu drept locuieste un pinguin ( la propriu) care nu suporta sa stea la plaja :( }. Deja am invins messengerul, care imi fura kilometri intregi de timp, am invins emailul, care voia sa ia locul messengerului, am invins chiar si blogul, mai multe povesti pentru carte decat pentru blog. Renuntarile continua!
Si o sa vedeti, cu cat o sa am mai putin acces la lumea asta minunata de pe net, cu atat o sa se imbogateasca din nou capul meu care da pe dinafara de informatii, dar nu da deloc pe dinafara de idei proprii.

21 comments:

Pinocchi0 said...

Hmmm, as fi scris un comentar, dar cum n-o sa-l citesti...

Anonymous said...

de ce "primitivă"?

Iren said...

Pinnochi0: de ce sa-l citesc? am zis ca incerc sa stau cat mai putin, nu ca ma retrag de pe net

explorish: e cu ghilimele invizibile. primitiva ca pe vremea cand nu existau calculatoare.

Pinocchi0 said...

Aha :-)

Stii, mie imi place internetul pentru ca am cunoscut oameni minunati, pe care imi place foarte tare sa ii intilnesc si reintilnesc in real life. Just a thought...

Iren said...

Pinnochi0: dar si mie imi place asta :) nu e un manifest impotriva internetului. vreau doar sa nu mai conteze asa mult. in loc sa stau maxim o ora, doua, pe internet am ajuns sa stau 8-9( mai ales datorita locului de munca) si asta nu-mi place.

owiwankenowi said...

Wooaw! Minte, de ce ai? Cica "back to za bazik's" sau e "downshifting"? Sa te tina naravu' ca mult imi doresc si eu sa renunt la "cal cu lator" si la net. Mai bine imi iau un "cal cu manere" si sar garduri cu el pana-n centru sa-mi cumpar un ziar pe care sa curat niste cartofi pe care-i voi da la porcul ce o sa-l tai de craciun....ce vis frumos, vis ce era odinioara realitate, pacat ca si comunisti erau reali.

Iren said...

owiwan kenobi: nu vreau pe vremea comunistilor, vreau tot pe vremea asta, doar ca vreau ca in loc sa stau cu orele sa ma uit la lucruri frumoase pe net si sa citesc despre ce au facut altii, sa ma folosesc de orele astea facand eu lucrurile astea frumoase. nici nu-mi dau seama cum am ajuns sa stau atat de mult pe net! :-/

Antoaneta said...

Bravo, Irinuca, tot înainte cu cartea, da? Dar sa anunti lansarea pe blog:)

adriana said...

iren, eu de doua zile. ma tot gandesc...sa-l arunc? ...sa nu-l arunc?...daca era o cheie...era simplu...o inghiteam si gata...dar asa...si culmea e ca pana acum cateva luni tineam niste prelegeri atat de convingatoare despre dependenta de net...se vede treaba ca netul asta se razbuna pe mine...pentru vorbele de atunci...

ic said...

buna iren, te spamez si eu cu o cerinta din online, fiindca nu stiu cum altfel sa-ti cer> poti sa-mi dai o adresa de mail/contact pentru Asociatia MaiMultVerde? Vrem sa te contactam pt. ceva ce-am pus la cale!

iti multumesc anticipat // ioan de la maimultverde

Iren said...

adriana: nu arunca, chiar nu poti fara. doar ca eu zic ca trebuie folosit asa cum folosim mobilul: doar cand trebuie

Antoaneta: dap, dar mai e pana atunci. sunt inca in focurile creatiei, la inceput.

Iren said...

ioan: teamindster arond gmail dot com
adresa e scrisa sub blogroll

Anonymous said...

Multa bafta!

Cred ca noi putem doar sa ne uitam pasiv, de pe margine, la ce faci tu, suntem ca fumatorii aia care-i admira pe fostii fumatori ca s-au lasat, dar ei nu pot :)

Eu cred ca cu cat stai mai putin pe-acasa, cu atat stai mai putin pe (in) net

Iren said...

storytellerdiamond: ai dreptate. cat am timp liber reusesc sa nu stau pe net, e adevarat pentru ca nu stau in casa. problema e cu statul la birou in timpul saptamanii. aici, orice as face, tot in fata monitorului ajung.

1307 said...

foarte bine! :)

distractie placuta \:D/

Unknown said...

si eu mi-am propus ceva de genul. deja am inceput sa citesc mai multa carte. succes

mara said...

excelentă decizie, voi încerca și eu :)

allé said...

bună decizie...
încerc şi eu să fac asta...

Anonymous said...

iuuuhuuuu... scrii o carte !!!

Iren said...

anonymous: daaa. si-mi face mare placere.

allé said...

;;) si anunti, anunti, anunti cand o lansezi, da ???

de pe acum te asigur ca o voi cumpara :)