Monday, January 04, 2010

Fabrica de entuziasm

Anul asta mi-am propus sa scriu aproape zilnic pe blog. Pentru ca in ultima vreme am scris mai mult in mygarden, un loc care mi-a devenit foarte drag, un fel de camera mea, unde e dezordine, dar e cald si e plin de nimicuri personale. Mintea de ceai a devenit un fel de camera umbroasa de musafiri, unde dai mai des cu aspiratorul si intinzi mesele festive. Si asa ceva nu se poate! Urasc mesele festive!
Asa ca mi-am propus sa scriu la fel de mult si personal si pe mintea de ceai.
Pentru ca am asa un chef de scris si de pus la cale lucruri si de a incerca lucruri noi cum nici nu credeam ca mai sunt in stare sa simt! Am chef sa am chef, mai ales, un chef foarte rar, care m-a vizitat cu picatura anul trecut pentru ca anul trecut am fost lenesa si nu am cerut nimic de la mine. Dar acum am o lista lunga de aici pana in China cu cerinte pentru mine. Si sper sa transmit tuturor cheful asta, pentru ca nu vreau sa-l tin pentru mine.
E asa de bine! :) )

No comments: