Wednesday, May 30, 2007

10 unchi

Ce mi-ar placea sa putem merge la magazin si sa putem cumpara la fel de usor precum un set de unghii false cu model, un set de unchi falsi cu model. Eu am foarte putini unchi functionali, care sa ma invete diverse lucruri. Stiu ca am pe la tara un milion de rude mai mult sau mai putin adevarate ( pentru ca pe acolo toata lumea e unchi si nepot). Dar unchii astia nu se pun.
Asa, datorita conceptului de unchi fals, poti sa ai un unchi care te duce la pescuit si te invata sa pui rama in carlig, un unchi care se duce sa locuiasca in Brazilia ca sa te poti duce in vizita la el, un unchi artist care te invata sa amesteci culorile si un unchi miliardar care te ajuta cu bani. As umple lumea cu milioane de unchi falsi. Si cand unchii ar imbatrani s-ar numei unchiesi falsi si ar fi foarte intelepti si ti-ar zice cand vii in vizita cu alesul: "Fetito, nu vezi ca baiatul asta nu e bun de nimic?". Nu cer multi unchi, un set de 10 mi-ar ajunge.

5 comments:

Anonymous said...

eu i-as lua la schimb cu verisoarele mele. am o puzderie de verisoare obscure, al caror numar sporeste in fiecare an (nu stiu de unde tot ies). si unchi nu am decat unul, care imi imprumuta din carti si mi le inapoiaza cu cerculete de cafea pe coperta (cam ca la simbolul de Olimpiade), care face placinte sinistre cu ciuperci(!!) si mananca intre 20 si 30 de mere pe zi. oricum, ma intreb daca nu ar trebui si niste matusi?!

Schiopu Adrian said...

http://www.tudormateescu.ro/

Anonymous said...

unchi falsi, papusi false... multi substituti pentru multe adevaruri false. toate cariocile nu mai ajung sa coloreze invazia de carti cu paginile goale. daca imi dai mie pagina cu contururi de oameni o sa-ti spun ca zilele trecute am vazut o batrana imbratisand un copac. ma intreb (retoric...), de unde atata fericire?

Anonymous said...

si daca iti gasesti un unchi pescar, miliardar, artist, care locuieste in Brazilia si da sfaturi de amor? :)

Anonymous said...

pai asta e bun de luat de barbat atunci, nu de unchi :))