Monday, May 07, 2007

Where is my zen?

Azi am vazut o masina blindata de vanzare, dar cu geamuri sparte, un Harry Potter in halat de doctor si un copil pe nume Diogene. Am fost pentru prima oara la un doctor care m-a tratat civilizat. Venind acasa, prin parc, am regretat indelung perioada in care eram somera si puteam sa ma plimb prin parc oricand voiam. Era o vreme asa frumoasa si pe banci stateau multe femei frumoase. Baieti frumosi nu erau, evident. Stau ascunsi in vizuini. Noroc ca il am pe baiatul gradinar de la bloc, care planteaza mereu galbenele si zorele si arata foarte bine, intr-un fel intelectual - chiar si atunci cand poarta o galeata. Deci noroc cu el, ca altfel nu as avea la cine sa ma uit. Si asta nu e deloc bine, pentru ca eu sunt o persoana vizuala, care se plictiseste repede daca nu are un peisaj de admirat.
Important este ca redevin zen si ca o sa pot in curand sa port conversatii si despre alte lucruri, in afara de doctori, medicamente sau sanatate dusa pe apa sambetei. Si ca o sa am ce sa scriu in categoria "i can see".

5 comments:

Monica JITARIUC said...

somer is good from time to time.

your zen has not left you. It enjoys playing hide and seek.

Anonymous said...

si-a gasit si el cand sa faca asta... :(

Unknown said...

e tipul care citesti carti in slipi printre galbenele si are permanent pectoralii luciosi ?

Anonymous said...

nu se mai da cu autobronzant, de cand a facut o mica alergie :(. asa ca pectoralii lui nu mai sunt asa luciosi, dar sunt mai sanatosi.

Anonymous said...

poate n-ar strica sa te duci si tu sa plantezi flori in gradina. ce zici?