Wednesday, June 06, 2007

Blabla gen jurnal

Am reinceput sa visez frumos. Frumos dupa standardele mele, evident. Am visat ca era seara si eu veneam pe o alee de parc si am trecut pe langa un deal unde pasteau doua capre desenate cu negru si alb, facute din lame de ras, sub o salcie de margele albe si lucioase. Sapau cu botul gropi negre si musuroaie. Si lamele de ras clincaiau usor cand caprele se miscau.
La mine visele dispar cand nu mai sunt fericita. Deci, atat de masochista sunt incat, dupa ce ca am amabilitatea sa ma imbolnavesc de suparare, imi tai si portia de vise. Mai intai imi dau un program scurt de vise oribile ( un fel de telejurnal de vise urate de fapt, reportaje scurte si prost filmate), apoi le tai si pe astea si imi servesc o mira. Pentru mine este foarte deprimant sa ma trezesc dimineata dupa o noapte in care mintea mea pare sa nu fi facut nimic. Parca as avea un angajat enervant pe care-l platesc degeaba.
Deci dupa o perioada de 3 luni fara vise frumoase, I'm baaaack! :)