Wednesday, July 11, 2007

Eu cand ma enervez, desenez

Caietul meu verde pentru ideile de la serviciu este plin pe coperti de netalentatele mele desene creative. Cand in sedinta mi se mai face praf un concept care imi este drag, cand ma simt frustrata pentru ca nu stiu cine nu-mi vede ideea, atunci se intampla un anunt ciudat: the requested irene could not be retrieved. Asa ca ma apuc sa trantesc un desen pe caiet, asa cum ma pricep, cu chiu cu vai si maini total necreative ( am maini de pianist ratat).
De exemplu am un radio chameleonicat, care seamana puternic cu o albina si care prinde undele radio cu o limba de colibri. Am idei satisvacatoare de muls dar si un gard sinaptic de masele rontaite la nervi, am margele pentru placeri cognitive dar si un robot aztec care face "woof"la clienti, am un copac de 8 cu 9 si un caiet dictando panda, cu 80 de file si 80 de pete, o Medusa in forma de animal inferestrat precum si desenele colegei mele: piepteni de pieptanat gandurile si de mancat creierii si sticlute cerebrale in forma de cimpoi cu aburi.
In curand, cand nu o sa mai am loc pe coperti, o sa incep sa-mi desenez pe maini.