Tuesday, June 20, 2006

Justitie divina

Eu nu sunt o oarecare. Eu sunt impartitoarea de dreptate in lumea vrabiilor. Am salvat un pui de vrabie din mijlocul strazii peste care era sa dea o masina fancy. Apoi am intervenit drept arbitru intr-un meci de box dintre doi vrabioi. O gramada de chibiti ii invrajbeau de pe margine, strigand " da-i la cap", "invineteste-i ochiul", "rupe-i tichiuta". Ca intr-o bataie de matze, cred ca ar fi trebuit sa le vars o galeata de apa in cap ca sa se potoleasca mai repede. Astazi niste vrabii faceau baie langa o florarie in aer liber. Armonie, costume de baie, rasete copilaresti. Pana cand un vrabioi ingalat, cu unghiile de la picioare murdare, s-a repezit spunand cuvinte vulgare, tulburand starea zen. Dar l-am pus eu la punct :P. Acum imi caut o balanta mica si un spatiu imobiliar pentru viitorul tribunal.

2 comments:

Anonymous said...

hmmmmm, dar nu cumva era o pisica moarta?

Anonymous said...

What a great site
volvo 480