Monday, June 05, 2006

O zi grea

Asa imi vine cateodata sa plec in Honolulu si sa raman acolo. Definitiv!

Asa as vrea ca anumite persoane sa ma lase in pace sa bloghez ce vreau eu. Nu e un blog de cariera, nu e un blog care cauta cu lumanarea celebritatea, nu ma intereseaza sa formez opinii, sa educ oameni, sa scriu lucruri serioase. Este locul meu virtual unde ma simt bine si ma relaxez. Nu ma intereseaza ce as putea face ca blogul meu sa devina "si mai si".

Asa as vrea sa nu mai visez fire de bambus singure si amarate, care se leagana intr-un colt ca niste orfeline, nici videoclipuri cu pet shop boys ( ca nu-mi plac!!!), nici solisti de muzica usoara care fac karaoke taman in mijlocul unui film asiatic regizat cu mare talent de insasi persoana mea. Mi-e ingrozitor de dor de visele mele de odinioara, care pur si simplu ma relaxau si erau colorate, si palpitante si nu aveau iz de anii '70. Mai lipseste ca in visele mele cu barbati
(dammit, si astea foarte rare :D) sa apara tipi cu perciuni stufosi, mustata si pantaloni evazati pentru ca nervii mei sa fie total la pamant.

Asa as vrea sa mai am si eu o viata personala, sociala, nu numai munca si iar munca.

Asa as vrea sa fi avut azi o zi zen. Ma duc sa beau o limonada si sa ma calmez.

5 comments:

albeenah said...

limonada..unde unde?
Sunt perfect de acord...poate in afar de celebritate (care iese din discutie cand e vorba d eblog) mai cautam doar putina intelegere...si comunicare...k altfel le-am scrie in jurnalul personal doar pt noi...cat despre lumea si cum sa te alase sa scrii ce vrei...u know what to do...k doar ti-am aratat..a.celasi lucru mi-l doresc si eu

Anonymous said...

:))))) ce poza-cosmar. Noroc ca nu au mustati :D

Delice said...

vreau si eu un pic de limonada si de liniste. se poate?

Anonymous said...

Nu :D. Eu d-abia reusisem ieri sa ma calmez si azi am luat-o de la capat :(. Vreau concediuuuu!

RudeGirl said...

Da. Asa e. De ce toata lumea are senzatia ca un om care tine un blog face toata ziua studii 'de piata' ca sa vada ce-i intereseaza si excita pe cei care citesc?