Wednesday, July 02, 2008

Pe placul meu zilele astea

Raymond Carver
The National - About today
Things for sale that i will mail you
James McAvoy
Robin Schwartz

Si ma gandesc numai la zapada, ma uit la poze cu zapada. Nu din cauza caldurii, dar ma enerveaza atmosfera de revelion "ghici ciuperca ce e" care pluteste in jurul meu ( unde te duci in vacanta, cu cine, te duci la nu stiu ce festivalconcertchestie?, ce faci, zi-mi ce faci ca sa-ti zic cine esti). Presiunea sociala ma omoara :)). Asa ca vreau sa vina perioada de dupa anul nou, cand toata lumea e deprimata si gri ( in afara de mine). Desi imi plac mai mult zilele de dinainte de Craciun.

3 comments:

Crisa said...

Si pe mine ma omoara presiunea sociala. Asa ca aleg sa fiu total ne-cool si sa nu fac nimic week-endul asta despre care toata lumea vorbeste ca despre ziua mantuirii.

ana said...

presiune si intrebari intrebatoare ..

but u know, curiosity killed the cat

Anonymous said...

Si ca sa comentez peste tot (dulcea pauza de munca), uitandu-ma la clipul cu McAvoy ma gandesc ca este bine ca nu sunt homosexual, caci probabil mi s-ar fi spart inima.

Placut om.