Friday, September 19, 2008

Familia mecanica


Stefan G. Bucher's Daily Monster:INTRODUCING THE ECHO PARK TIME TRAVEL MART
via ffffound

Cum ar fi fost daca as fi fost un copil adoptat de o familie de roboti? Oare mi-as fi dorit sa am suruburi in cap, oare mama mea ar mai fi facut o suta de borcane cu gem de prune cu scortisoara, sau zacuzca? Oare as fi gasit in supa piulite cazute din parul ei? Oare as fi fost mai ordinata, mai disciplinata si mai buna la matematica? Oare mi-as fi dorit sa devin astronaut? Oare picioarele lor ar fi fost in permanenta reci sub plapuma? Oare sunetul de scartait de incheituri de metal ar fi devenit un sunet la fel de normal ca scartaitul parchetului? Oare luminitele din ochii lor s-ar fi transformat in luminite galbene, de iubire, cand m-ar fi vazut? Oare i-as fi cumparat mamei ulei pentru incheituri in loc de gel pentru picioare? Oare ar fi iubit pisoii si le-ar fi facut cuiburi in patura lor albastra, cu care se invelesc noaptea?
Nu stiu de ce, robotii nu mi se par deloc SF. Poate sunt un robot adoptat de parinti normali.

2 comments:

Anonymous said...

Uite un post frumos care nu are nici un comentariu...
Esti foarte talentata!

Iren said...

Multumesc