Tuesday, September 02, 2008

Pe strada

Trei sfinti treceau pe strada Sf. Petru, tinandu-se de brat si mirosind tuberozele vandute la metrou. Fusesera la dentist probabil, pentru ca tineau niste bucati de tifon la gura si firele desirate li se pierdusera prin barbile prealungi.
Apoi o doamna mare a ridicat o sipca de la gard, s-a subtiat ca o ruleta si astfel a intrat in curtea unei firme. Un smoc din coada ei stufoasa a ramas agatat de o buruiana.
Trei persoane au calcat pe-o guma la metrou si s-au vazut astfel cu pantofii lipiti de patratele. O astfel de experienta si coincidenta ar fi trebuit poate sa-i apropie, dar ei si-au vazut fiecare de scara lui rulanta.
Iar eu merg pe strada si am probleme existentiale.

3 comments:

wilson said...

:)) genial

joju said...

why?

Anonymous said...

Iata doua semne ca am avut o zi proasta:1.am inghitit o bucata de tifon si era sa mor sufocat;2.am calcat pe guma la metrou...