Thursday, February 09, 2006

Ganduri puse ordonat, cu liniuta de la capat

Trebuie sa fac niste spoturi radio. Eu n-am facut niciodata spoturi radio. Dar nu conteaza. Cum-necum trebuie sa iasa.
Ce este in capul meu in timp ce scriu spoturi radio:
- n-am mancat niciodata saorma, mango sau papaya ( da stiu, i'm a freak)
- am visat ca aveam pe pereti rafturi facute din biscuiti lacuiti
- iarna asta este iarna manusilor pierdute. in fiecare zi vad cate o manusa pierduta. probabil noaptea, manusile pierdute incearca sa-si regaseasca drumul spre casa, taras- grabis, adulmecand urmele ca niste catei.
- merge greu cu lasatul de fumat. tocmai am fumat o tigara. si n-am nici macar o scuza buna pentru asta. pur si simplu sunt o fiinta slaba de inger.
- in ultima vreme nimeresc la metrou langa oameni care povestesc nenorociri. Despre oameni prinsi in usile de la metrou care si-au pierdut maini, picioare, capete, bebelusi in carucioare.
- sunt un magar
- obsesie pentru melodiile astea: finley_quaye_and_william_orbit- dice plus steve_mac_vs_mosquito_feat._steve_smith- lovin' you more
- nu merge don'le cu spoturile astea radio. nu azi!

No comments: