Thursday, February 09, 2006

Nu, inca nu am scris spoturile

Din 12 spoturi am scris doar 3. Tinand cont ca deadline-ul este maine inseamna ca la noapte in loc sa dorm cu pofta cele 7 ore necesare cearcanelor mele voi scrie spoturi radio. Dar nu este vina mea ca n-am chef. Prefer sa ma gandesc la Mimi Matushar de exemplu. Cine este Mimi Matushar? O colega din tinerete a mamei mele. Copilaria si adolescenta mi-au fost marcate de aceasta fiinta mitica. Care parea sa posede toate calitatile unui supraom. Mama mea vorbea nonstop de ea. Si la un moment dat aceasta creatura mitologica mi-a trimis chiar un martisor de 1 martie. O pisica facuta din margele care mirosea a parfum mov, de matusa. Nu stiu de ce, dar nu pot sa o uit pe Mimi Matusar si parfumul ei de matusa. Probabil ca acel parfum continea si un blestem vechi egiptean, contra uitarii.

No comments: