Monday, January 29, 2007

Calm

Daca o sa ma mut vreodata din Romania, sa stiti ca o sa ma mut numai si numai din cauza faptului ca in Romania toata lumea are nervi. Toata lumea parca traieste intr-un thriller psihologic, cu nervii intinsi la maxim. Poti sa sari de pe ei ca de pe o trambulina, atat de bine sunt intinsi. Orice sunet, orice clinchet, orice atingere e de ajuns ca ei sa izbucneasca. Dimineata, cand ma duc la serviciu si se presupune ca ar trebui sa intalnesc oameni odihniti si relaxati, parca merg prin "Strigatul" lui Munch, prin culori stridente care-ti usuca retina si toti din jurul meu sunt iritati, inspaimantati si pentru ca se tem, reactioneaza violent. Lumea asta nu e pentru mine. Am observat ca am inceput sa vorbesc rastit din ce in ce mai mult. Nu vreau sa-mi incep si eu ziua la limita rabdarii :(

6 comments:

palomyta said...

Bucurestiul tinde sa aiba efectul asta. Hai in Ardeal, din punctul asta de vedere parca e alta tara.

Anonymous said...

exact. In Bucuresti toti suferim de nervi. Daca treci muntii ajungi brusc intr-o tara serena. Foarte relaxant.

Anonymous said...

veniti la Cluj. astia si cand se rastesc vorbesc rar si incet :D

Anonymous said...

mda, cam asa e ... toata lumea cam prea stresata in Bucuresti cel putin :(
Dupa ce or fi alergand atata, cand e atat de usor sa fii (mai) amabil ?!

Anonymous said...

da, cred ca e ceva in apa din bucuresti. pana si cei mai visatori si linistiti oameni ajung in bucuresti niste urlatori si racnitori. aceeasi problema cu nervii am intalnit-o insa si cam in toata zona olteniei.

Anonymous said...

Eu cred ca e mai degraba ceva in aer, presiune atmosferica sau de alt gen...sau poate chiar lipsa aerului ;)