Wednesday, February 15, 2006

Cristina m-a prins si m-a taguit. Iar eu d-abia ce m-am intors acasa si scriu aiureli la ora 3, in loc sa dorm.

4 filme: Amelie, Finding Neverland, Closer, Garden State

4 seriale: Seinfeld, Friends, Everybody loves Raymond, Gilmore Girls

4 mancaruri: pizza, orice mancare cu ciuperci, tiramisu, inghetata de caramel

4 carti ( printre muuuuulte altele): La rascruce de vanturi(Bronte) , Sa ucizi o pasare cantatoare ( Harper Lee), Ulysses (Joyce), The waste land (Eliot)

4 locuri in care as vrea sa fiu acum: Venetia, oriunde in Caraibe, la casa mea, inapoi in patura pe care am primit-o azi, deci in locul de unde tocmai am venit.

4 locuri in care am fost in vacanta: Brasov, Baia Mare, Constanta, la tzara (undeva in judetul Mehedinti)

4 pagini pe care le vizitez zilnic: gugal, mail yahoo, brandrepublic si cnn.com

4 joburi pe care le-am avut: apicultor cand eram mica :P, primeam bani ca sa il ajut pe unchiul meu sa stranga mierea, apoi baby sitter,un salt maaare apoi la asistent universitar, actualmente muuult mai fericit copywriter decat asistent universitar
(desi se poate si mai bine :D)

4 locuri in care am locuit: Floreasca, Tei si atat.

4 people I'm tagging:
1 Criz
2. Fry
3.Christina
4.Dee

5 comments:

Anonymous said...

Frumoase, interesante si variate moduri de a castiga un ban! Ma intereseaza una dintre aceste profesii, aceea de copywriter ; in ce consta ea, exact! (Pre)simt ca am chemare pentru asta!

Anonymous said...

Copywriterul impreuna cu art directorul formeaza departamentul de creatie intr-o agentie. Ei fac reclamele: de la spoturi tv pana la printurile outdoor pe care le vezi in oras etc. Dar un copywriter nu trebuie doar sa aiba idei creative. el mai trebuie sa scrie si advertoriale ( articolele alea mai mult sau mai putin boring din reviste: despre cosmetice, detergenti, medicamente etc) fluturasi, scrisul ce apare pe cutiile de la magazin de exemplu, sau de pe rafturile cu produse etc. Trebuie sa te pricepi la scris. Sa scrii clar, concis, pragmatic si cat mai pe intelesul aluia care citeste. Trebuie sa ai multa rabdare sa refaci mereu ce ai scris. Trebuie sa nu te deranjeze criticile si compromisurile. O sa scrii si o sa faci reclame de foarte multe ori nu cum iti plac tie, ci cum iti cere clientul sau sefii sau targetul produsului la care faci reclama. Uneori ai noroc si ai clienti care vor ceva original si creativ si ca prin minune sefii sunt si ei de acord. Evident, si in acest caz original si creativ in anumite limite. Pentru ca nu o sa bati niciodata campii. In plus uneori o sa scrii si o sa faci chestii pentru un produs pana o sa ti se aplece de el. Si trebuie sa fii spontana. pentru ca se lucreaza foarte rapid, de pe o zi pe alta iar uneori de la o ora la alta. Si se sta in general pana la ore foarte tarzii ( uneori se pleaca dimineata). Ma rog, asta depinde si de agentie. In plus trebuie sa fii un om curios si interesat de tot ce misca pe pamantul asta. Face bine la idei :P.
Sfatul meu este sa stai un pic printr-o agentie si sa vezi cum merge treaba pe acolo. Si da un search pe google si vezi ce mai zic si altii despre meseria asta.

Anonymous said...

Wow! 'Respect!', ca sa-mi citez vecinii de bloc :). Prin facultate incepeam in fiecare vacanta de vara Ulise dar n-am reusit niciodata sa o termin, nici macar la jumatate nu cred c-am ajuns, nu puteam sa citesc mai mult de 20 de pagini fara sa ma ia durerea de cap. Intr-un final m-am recunoscut invinsa :)

Anonymous said...

Si mie mi-a luat mult mai mult timp ca de obicei sa citesc cartea asta.Dar cred ca este cartea care m-a facut cel mare tare sa ma implic in lectura ei. Mai mult chiar decat cartile Virginiei Wolf.

Anonymous said...

la inceput ai spus ca de abia ai venit acasa si pe urma spui ca vrei sa te intorci in patura, de unde tocmai ai venit.
cum e pana la urma?