Thursday, April 27, 2006

:)

A fost de ajuns doar sa vad un film ca sa ies din starea sumbra in care ma bagasem singura zilele astea: "Singing in the rain". Pe care l-am vazut de vreun milion de ori dar doar acum a avut asupra mea efect terapeutic. Habar n-am de ce m-a inveselit atat de tare!
Asa ca azi sunt din nou senina, am inceput sa fumez mere ( adica mananc un mar in loc sa fumez o tigara) si am parul mai cret ca niciodata ( semn de mare fericire, cu cat sunt mai nefericita cu atat este mai drept parul meu). Prin urmare astazi nu voi mai scrie nici un post cu titlul: "Draga domnule (doamna) care ati inventat o anumita melodie" cum notase secretara mea in agenda.

Si tot azi am mai adaugat un domn in colectia mea vizuala de domni imbracati ciudat vazuti pe strada. Avea un papion de culoarea curcubeului, care semana cu un fluture oprit pe gat. Dar de departe cel mai dragut domn din colectie de pana acum este un mosulet simpatic care avea o cravata cu ursi koala si crocodili.

In plus masa din sala de sedinte este plina de ciocolata de toate felurile!
I love thursdays!

6 comments:

diana said...

:) si eu am revazut a mia oara "singin in the rain", aseara pe TCM, si mi-a prins asa de bine :)

Anonymous said...

Noroc cu TCM!
Curios, inainte nu-mi placeau deloc filmele muzicale. Mai ales alea vechi. Exceptie a facut intotdeauna "7 mirese pentru 7 frati" pe care l-am vazut chiar la cinematograf.

Anonymous said...

"I'm singing in the rain...." ce frumos film!
Vreau si eu ciocolata, nu faceti angajari :P ?

Delice said...

mi-am adus aminte ca am ciocolata alba cu lamai confiate in sertar :))) i'm smiling

Anonymous said...

say what, delice? ;)))

Anonymous said...

ai secretara ?