Thursday, August 31, 2006

Hm, de ce?

Intotdeauna cand ascult Pink Floyd incep brusc sa gandesc asa cum trebuie.
Nu-mi explic in momentul de fata ciudata mea inclinatie catre oamenii care bombanesc. Cei carora nu le poti face un serviciu, pentru ca in timp ce-i ajuti te bat la cap ca nu faci bine ceea ce faci. Carora nu le poti cere ajutorul pentru ca in timp ce o sa te ajute o sa bombane ca uite ce fac ei pentru tine si n-o sa-ti mai priasca nimic. Care o sa-ti scoata peri albi cand ii ajuti sa cumpere ceva ( "chestia aia pe care am cumparat-o cand eram cu tine s-a stricat, de ce m-ai lasat sa-l cumpar, ca doar de aia te-am luat cu mine, sa nu ma lasi sa cumpar prostii!") Care au impresia ca doi oameni se potrivesc doar daca se cearta si discuta in contradictoriu nonstop. Care nu ti-ar spune niciodata ca totul o sa fie bine, pentru ca, nu-i asa, nu exista happy-enduri. Care nu sunt multumiti niciodata de cadourile tale, de locurile in care ii duci, de filmele pe care vrei sa le vezi ( "mda, iar m-ai dus la un film prost")
Da, mosuletii carcotasi din The Muppets Show sunt tare simpatici. Cine ar vrea insa sa aiba de a face zilnic cu asa ceva? Se pare ca eu :(

2 comments:

Anonymous said...

Pentru ca Pink Floyd e asa cum trebuie

Anonymous said...

"Cine ar vrea insa sa aiba de a face zilnic cu asa ceva? Se pare ca eu :("

Si eu, dar lucrurile se schimba. In timp :)