Tuesday, August 15, 2006

Loc la geam

Lemon Jelly - The Staunton Lick

Melodia asta imi face pofta sa merg cu trenul, desi eu urasc sa merg cu trenul. Asta pentru ca trenurile cu care am mers au banchete lipicioare, maro, de parca stai pe spinarile unor gandaci de bucatarie, pentru ca nimeream langa oameni enervanti, era mereu mirosul ala de praf adunat prin colturi si oglinzi murdare; in plus nu aveam niciodata loc la geam. La geam se nimerea mereu un domn rotund, ca o gogoasa uleioasa care dormea tot drumul si nu-si aprecia locul.

Dar melodia asta imi face pofta de mers cu un tren. Dar sa fie un tren ca in romanele lui Jules Verne. Si sa mearga incetisor, printr-o padure exotica, cu ferigi uriase si pene de pauni pe sine. Iar mecanicul cu fata neagra de fum sa scoata capul pe geam si sa strige " drumul este liber, nici un pericol inainte" si exact atunci o liana sa i se incurce in par si el sa se sperie crezand-o un sarpe veninos.
Si eu sa am loc la geam.

7 comments:

Anonymous said...

nu mai bine stai pe hol cu capul pe geam si vant in plete?

Anonymous said...

bine bine, dar unde e elefantul in povestea asta. trebuie sa fie si un elefant

Anonymous said...

Ai o adresa de mail unde sa-ti pot scrie?

Twain said...

Haha, dupa patru ani de mers cu trenul cate 12 ore la 3-4 saptamani (din Bucuresti acasa si inapoi) in timpul facultatii, si eu am dezvoltat o fobie, desi cand eram mica mergeam cu trenul doar la mare, si astfel dihania pe sine avea o semnificatie aparte. Dupa ce am vazut "Polar Express" mi-a revenit nostalgia...

Anonymous said...

daca stai cu capul pe geam, te trage curentul :(

este si un elefant, care doar se aude cum trece pe acolo, troznind crengile sub piciore. nu se vede pentru ca e prea multa vegetatie.

adresa mea de mail este trecuta sub links: cute_neodarwinist@yahoo.com

raluca: o sa mai am un post despre trenuri: despre urateniile cu care mergeam la tara. ca din cauza lor am ce am acum cu trenurile :(

Anonymous said...

mie-mi place tare mult cu trenul. dar trebuie sa recunosc ca merg cam o ora pe saptamana, deci... ce stiu eu? :)
bine te-am regasit irene, a reintrat tehnologia in viata mea :)

Anonymous said...

Bine ai revenit in lumea tehnologica!