Tuesday, March 20, 2007

Azi iubesc asa...

Pe Louis Pasteur si chiar si pe Robert Koch ( die, stafilococi, die!), gaina neagra si impacata cu sine de la Adina (:*), pozele unor suedeze de pe flickr, clatitele cu dulceata de visine, cuvantul "digital", tasta "home" care imi aduce aminte de camera mea, mouse-ul cu fir scurt pe care trebuie sa-l tin in brate, aproape pe genunchi, parcul Ioanid, vitaminele roz, planurile de poze, omuletii doctori cu fata de broasca si cei pasionati de publicitate, Nada Surf - Blonde on blonde, canapeaua plina cu de toate din mintea mea. Si pe mine, pentru ca ma simt bine :)

6 comments:

RME said...

Happy birthday? :P

Anonymous said...

:) Mi-ai amintit sa-mi iubesc bomboanele de ciocolata made in Dubai, pana la vara nu cred ca mai vad altele.

albeenah said...

:*...eu aduag listei tale... vanzatorii de miere de albine de la "Albinutza"

Anonymous said...

razvan: multumesc, dar de ce? :))

Anonymous said...

Aseara am iubit "la vie en rose" prin ploaie, si singuratatea aceea(cateodata) placuta cand mergi printre straini.

Anonymous said...

Ieri in drum spre camin l-am iubit pe Alexandru Andries.. Il m'a donne "la vie en rose".a animat plimbarea printre straini ploaia :)