Sunday, March 25, 2007

Ceremonia maturii

Imi plac vanzatorii de maturi si maturile mari si mici, noi noute, mirosind a lemn si paie. Nu stiu voi ce ceremonii aveti, dar eu cand am probleme si simt nevoia sa le curat si sa le arunc la gunoi, am ceremonia maturii. Strang praful din toate cotloanele, chiar si din cele ascunse, mut canapeaua, mut biroul ca sa fac luna si in acelasi timp limpezesc cu apa curata in toate colturile mintii, strang firimiturile si parul de pisica din nucleul amigdalian. Si apoi ma simt ca si cum am in cap haosul curat si colorat pe care il aveam inainte.

De aceea, cand dau peste misogini care imi zic "femeile la matura!" eu nu ma simt niciodata prost si niciodata atacata.

5 comments:

Anonymous said...

Matura bate aspiratorul :)

Mihai said...

pai si daca spun de femei la cratitza, de ce te-ai simti jignita, ca e bine sa mananci :D

Anonymous said...

da, dar e plictisitor sa gatesti :D

Anonymous said...

blogul tau ma ajuta enorm...am dat din intamplare peste el shi am devenit "dependenta"...probabil te-am vazut d nush cate ori pentru ca si eu stau in tei(in zilele bune stau in mar sau in ciresh:D)...blogul tau ma face sa simt k este normal k vreau sa infiintez un spital pentru scaunele extrem de jupuite din 91...nu are legatura cu matura,dar voiam sa iti scriu ceva...

Anonymous said...

ma bucur mult >:D<