Monday, March 12, 2007

Dilema din dulap

Sa zicem ca-ti placea o trusa de surubelnite. Printr-o mare coincidenta, ai castigat-o la o tombola speciala ( tu nu stii, dar erai cat p-aci ca in loc de trusa sa castigi o farfurie de spaghete temporare). Surubelnitele sunt grozave. Sunt foarte colorate, una chiar are intr-un maner borcanat serbet sticlos cu care papilele tale gustative se pot lupta cand au chef. Poti sa insurubezi si sa desurubezi tot ce-ti trece prin cap, totul merge minunat. Esti fericit mai ales dupa ce gasesti si o surubelnita secreta, intr-un buzunar secret, la indicatiile unei indicatii indiscrete.
Dupa cateva zile, descoperi insa ca trusa cea minunata nu este asa cum credeai ca este. Sub instructiuni descoperi un gandac cu pantaloni de panza si 5 fii aflati la pubertate, o surubelnita se despica apoi in doua, in mainile tale si nu numai ca devine buna de nimic dar gasesti in ea si un biscuit mancat pe jumatate. Mai exista si o surubelnita mare si argintie, care pare sa nu aiba nici un scop ( si are gravat pe ea: "eu l-am desurubat pe superman", plus ca in vopseaua manerului este prins un fir albastru, de material lycra rezistent) de care iti este frica. In plus, este o trusa care cam cauta sfada exact atunci atunci cand ai timp liber.
Acum ce faci? Nu poti sa returnezi trusa pentru ca politica magazinului nu accepta. Nu exista OPC si nu ai cui sa faci reclamatie. Si inca simti ca e o trusa grozava. Iar un alt motiv este ca exista n persoane care considera ca asa surubelnite nu gasesti la orice colt de strada ( ceea ce ii creste valorea, evident). Si i-ai mai si adoptat pe cei 5 fii aflati la pubertate.

6 comments:

Anonymous said...

daca unealta de desurubat suruburi se numeste surubelnita,unealta de decuiat cuie se numeste cuielnita?si unealta de decojit coji se numeste cojelnita?dar cea de demonstrat se numeste monstratelnita?dar cea de decupat se numeste cupatelnita?singura pe care nu am gasit-o la fierarie e cea de devenit.am intrebat "nu va suparati aveti venitelnita?"cred ca a inteles gresit,mi-a dat ceva dar nu e ce vroiam, ma ajuta sa am venituri mai mari dar nu ma ajuta sa devin.nici nu mai stiu ce vreau sa devin, mi-ar placea sa am un magazin de de-uri si de elnite, o cumpara cineva?

Anonymous said...

deci urechelnita este instrumentul de descuiat urechi? stiam eu!

Anonymous said...

nuuuuuuu!urechelnita nu e un instrument!e muzicanta!canta la timpan dar au alungat-o vecinii din gradina pentru ca facea prea mult zgomot si nu puteau dormi asa ca s-a refugiat in ureche.e mai micuta de statura asa ca pentru a ajunge sa loveasca cu ciocanelele in timpan ii trebuie o scarita. ii place cel mai mult muzica si sa colectioneze fotografii vechi.are un album plin de poze cu alte gajganii celebre pe care il rasfoieste la lumina lumanarii din ceara de urechi.cea mai fericita e cand posesorul urechii asculta muzica la casti.e foarte fericita astfel incat danseaza ca o nebuna imitand moonwalking-ul lui michael jakson cu toate cele 20 de picioare ale sale.urechelnita are un singur dusman, betisoarele de urechi!pentru ca urechea e casa ei intradevar o incuie si descuie zilnic dar nu imi place sa o numim instrument de descuiat.E o instrumenta!

Anonymous said...

Good girls like bad boys, e regula jocului ;)

Irina said...

Cea mai draguta poveste suprarealista citita in ultima vreme... Fii pe pace - visele nu prea devin relitate!
PS: Arunca biscuitele mancat pe jumatate - daca nu l-a terminat inseamna ca nu era bun!

Anonymous said...

augustin: stiam eu ca michael jackson e o urechelnita! stiam eu! toate operatiile alea estetice erau facute cu un scop: sa acopere ceea ce iesea la suprafata ( dar nici asa nu au reusit prea bine)

anonymous: pana cand zic "piua" si nu se mai joaca :P

irina: multumesc :).
nu arunc biscuitele. poate era neterminat pentru ca era prea bun si apoi a uitat unde l-a pus.