Thursday, March 22, 2007

Shanghai is a wiz-bang city on the move and if a person blinks too long it becomes unrecognizable over night

Azi am avut o zi chinezeasca si am tot citit despre Shanghai. Apoi am ascultat o melodie bizara si am inceput sa am ganduri ciudate. M-am gandit la mirese rosii in Shanghai, trecand printre magazinele verzui-fiere, cu firme galbene, pe pietrele ude. Fetele lor nu se vad prea bine, pentru ca sunt pixelatede la departare, dar seamana cu niste papusi corecte. La un moment dat, una dintre ele o sa stea pe un scaun cu husa gri, de avion, si o sa povesteasca despre sotul ei francez care vrea sa invete sa zboare. Si toata lumea o sa creada ca ea se refera la scoala de pilotaj.

3 comments:

Anonymous said...

De fapt scoala presupune un studiu cabalistic, care le-nvata sa prinda viata :)

Muler said...

Imi place sa te citesc. Un roman fragmentat- simt mansarde in cartierul latin si o tristete joviala de dimineata de duminica. Este duminica, asculti Carla Bruni, o sa cobori jos pentru un corn.

Anonymous said...

alexandru: de fapt este o scoala cabalistica de noapte.

muler: :)